Soluzione perfetta di l'Ammonia Escape in SCR Denitration in A Power Plant in Guangxi

Soluzione perfetta di l'Ammonia Escape in SCR Denitration in A Power Plant in Guangxi

In u campu di a denitrazione di gas di fume, Guangdong GRVNES Environmental Protection Technology Co., Ltd. hà cuncepitu 3 + 1 strati è aghjunghjenu una strata di catalizzatore di scappata di ammonia per risolve u fenomenu di scappata di ammonia quandu qualchì ammonia hè sopra spruzzata, in modu chì u più. L'ammonia sprayed pò esse scaricata in l'aria dopu a reazione dopu l'operazione. 

Trattamentu di a fuga di ammonia di denitration da i fumi GRVNES Trattamentu simultane di a fuga di l'ammonia di denitration cù un catalizzatore di fuga di ammonia ASC

TecnulugiaRoadmap

Sicondu i bisogni di u prugettu è a situazione di emissioni attuale, a prutezzione ambientale di Green Valley hà determinatu a strada tecnica di "SCR + ASC" per risponde à i bisogni di u prugettu.A strada tecnica di u prugettu hè mostrata in a figura sottu:

news_1

SCR + ASC

SCR + ASC Technology Roadmap

U costu di l'aghjunzione di composti di nitrogenu (NOx) à u mutore regularmente pò esse riduciutu di più di 90% per mezu di a tecnulugia di riduzzione catalitica, è u costu efficace di i composti di nitrogenu (NOx) pò esse ridutta di più di 5% per mezu di a tecnulugia di riduzzione catalitica. .È a pressione di volta hè bassu, è ùn ci hè quasi nisuna crescita di pressione in u prucessu di usu.

Schema di principiu di travagliu di SCR Catalys

news2

Schema di principiu di travagliu di SCR Catalys

news5
news4

Principiu di travagliu di ASC Ammonia Escape Catalyst:
U catalizzatore d'ossidazione ASC hè cumpostu principarmenti di trasportatore è revestimentu cataliticu.Hè un dispositivu di purificazione di u gasu di u mutore diesel.U scopu principale di u dispusitivu hè di oxidize l'eccessu di NH3 in u sistema di scarico di diesel cù O2 per furmà N2 senza contaminazione è acqua fora di u mutore, in modu di rializà l'emissione pulita di u gasu diesel.Pò esse usatu in cumminazione cù u catcher di particelle diesel è u catalizzatore di purificazione di denitration.

Temperature d'ignition
Questu hè, a temperatura à quale u catalyseur righjunghji 50% efficienza di cunversione.A temperatura d'ignizione di u catalizzatore di scappamentu di l'ammonia ASC hè 250 ℃.Per ottene una cunversione più altu, a temperatura di l'exhaust di u mutore deve esse più altu.

Forma di imballaggio
Pò esse rivestitu separatamente o sovrapposti cù SCR, chì ponu risponde à i requisiti di efficienza di serviziu.

Standard di emissioni:
Tasso di fuga di ammonia ≤ 3 ppm

Riduzzione di l'emissioni di NOx versus a contaminazione d'ammoniaca in l'industria di cimentu
Perchè a ricerca nantu à u sistema di u focu di u fornu di cimentu hè sempre in un statu relativamente estensivu, ci sò ancu assai carenze in e cundizioni di travagliu in u fornu è u mecanismu di furmazione di l'ossidi di nitrogenu in l'industria di cimentu domesticu.Ci sò parechje fonti di ossidi di nitrogenu è parechji fatturi chì influenze.In u campu di a tecnulugia di riduzzione di emissioni di l'ossidu di nitrogenu, i tecnulugii principali esistenti includenu SCR, SNCR, combustione in scena è cusì.

A tecnulugia di riduzzione catalitica selettiva SCR hè a tecnulugia di denitration principale in u mondu.Cù ammonia o urea cum'è agente di denitration è assorbimentu selettivu cataliticu sottu l'azzione di catalizzatore in a torre di assorbimentu, a rata di denitration pò ghjunghje à più di 90%.

A tecnulugia SNCR usa u spaziu di temperatura adattatu (900 ℃ ~ 1100 ℃) in u fornu di descomposizione per injectà una mistura di ammonia in questu.À questa temperatura, l'ammonia (NH3) reagisce cù NOx in u gasu di fume per pruduce N2 è H2O.U tassu di denitration hè generalmente 40% - 60%, u cunsumu di ammonia hè enormu, è a rata di scappata di NH3 hè alta, chì pò esse più di 3 volte quella di SCR.

Attualmente, l'imprese di cimentu domesticu anu cumpletu basicamente a custruzzione di a denitration SNCR.Sta tecnulugia usa una grande quantità di ammonia cum'è agenti riducenti di NOx.L'ammonia hè faciule per fughje in u prucessu di pruduzzione, trasportu, almacenamentu è usu, risultatu in una seria contaminazione à l'ambiente atmosfericu.

Dunque, l'industria di u cimentu attuale hè in realtà di fronte à un prublema relativamente contradictoriu.L'usu di a denitration d'ammonia pò riduce l'emissioni di l'ossidu di nitrogenu, ma u prublema di "escape ammonia" hè difficiule di risolve.Inoltre, a pruduzzione di l'ammonia stessu hè un prucessu di altu cunsumu d'energia è alta contaminazione, è u trasportu, l'almacenamiento è l'usu pruvucarà ancu "escape ammonia".

Basatu nantu à tali prublemi, l'imprese di cimentu duveranu rinfurzà a gestione di u trasportu è u almacenamentu di l'ammonia, migliurà l'efficienza di l'utilizazione di l'ammonia è riduce a "fuga di ammonia".

Da induve scapperà l'ammonia ?
Sutta l'attuale situazione di prutezzione di l'ambiente, a riduzione di l'emissioni di contaminanti di l'imprese di cimentu hè un requisitu inevitabbile di l'ambiente esternu;À u listessu tempu, cù l'iterazione di a tecnulugia di l'industria di cimentu, u cunsumu energeticu più bassu è i normi di emissioni sò ancu a tendenza inevitabbile di l'aghjurnamentu di l'industria.

Per l'imprese di cimentu, da una perspettiva ecunomica, u costu di trasfurmazioni di a tecnulugia SCR solu hè previstu di più di 30 milioni.Inoltre, u costu di catalizzatore hè assai più altu ch'è quellu di "SNCR + trattamentu fonte".In siconda, nantu à a basa di a combustione bassa di nitrogenu è a combustione in scena, cumminata cù SNCR, alcune imprese ponu ancu risponde à l'attuale standard di emissioni NOx in cundizioni stabili di u fornu.

Basatu nantu à i mutivi di sopra, in u prisente, assai imprese cimentu domesticu sceglie u modu di "trattamentu SNCR + surgente" à scuntrà i bisogni di riduzzione di emissioni di ossidu di ammonia, ma u disadvantage risultatu hè chì u prublema di scappari ammonia pò esse aggravated.

news8
news9
news7
news6

Tempu di post: May-07-2022