Un bulletin di Glad Tidings|Guangdong GRVNES Environmental Protection hà guadagnatu a patente d'invenzione

Un bulletin di Glad Tidings|Guangdong GRVNES Environmental Protection hà guadagnatu a patente d'invenzione

news1

Una invenzione di Guangdong GRVNES Environmental Protection Technology Co., Ltd. chjamata "un sistema SCR" hà ottenutu u certificatu di patenti d'invenzione naziunale.

news2

Guangdong GRVNES Environmental Protection Technology Co., Ltd. hè una impresa d'alta tecnulugia fundata inseme da prufessiunali domestici anziani di prutezzione di l'ambiente, alunni di l'Università Chinesa di Scienza è Tecnulugia, una squadra di scientisti chì sò stati impegnati in a ricerca di trattamentu di gas di coda in Silicon Valley. per più di 20 anni, è istituzioni di ricerca scientifica ben cunnisciuti in Cina.U gruppu di prutezzione ambientale GRVNES hè cumpostu di medichi è parechji ingegneri anziani.Cumminatu cù tecnulugia pertinenti è scenarii d'applicazione in u campu di a prutezzione di l'ambiente in casa è à l'esteru, sviluppa, produce è fabrica prudutti è sistemi cun vantaghji competitivi unichi.

L'attività di a cumpagnia copre trè settori: purificazione di gasi residuali, acquisizione di dati è custruzzione di piattaforma di rete.I prudutti principali sò: rimozione di polvera à alta temperatura, purificatore di fumu neru, sistema di denitration SCR, strumentu di acquisizione di dati è piattaforma cloud.

I prudutti è i servizii di ingegneria di supportu sò largamente usati in diverse cimentarii, centrali elettriche, piante farmaceutiche, piante di fertilizzanti chimichi, piante di chip è altri campi d'applicazione di l'ingegneria cunnessi.Pò furnisce servizii persunalizati unu à unu secondu diversi scenarii cumplessi di applicazioni per risponde à i bisogni di prutezzione ambientale di e diverse regioni.

A cumpagnia hà una squadra tecnicu prufessiunale senior è una squadra di serviziu impegnata in a custruzzione per più di 15 anni.Avè un prucessu di pruduzzione tecnicu prufessiunale è un sistema di cuntrollu di prucessu di ingegneria.Eseguite l'ottimisazione è l'integrazione integrale da a qualità di u produttu, a qualità di u prughjettu, u prugressu di a custruzzione è u livellu di serviziu, è realizà un docking di serviziu persunalizatu secondu diversi prughjetti, migliurà a forza tecnica, migliurà u rendiment di u costu di u produttu, sistematizà u flussu di prucessu, modularizazione è cusì.Purtate un altu valore aghjuntu à i clienti, risolve i prublemi in a custruzzione tecnica per i clienti, fà u prugressu è cresce inseme, è fate una modesta cuntribuzione à u guvernu ambientale di a patria!

Cù a missione di "Verde, esseri umani è vita sustenibile", u valore di "Integrazione di a Cuscenza è l'Affari" è a visione di "Promozione di a Prosperità è a Forza di a Cina attraversu l'Industria di Proteczione Ambientale", custruiremu inseme una innovazione è imprenditorialità. piattaforma per i ghjovani talenti cun sensu di missione è spiritu di lotta.


Tempu di post: May-07-2022